Camminatore manuale in alluminio cù rota per disabili 8216

Dimensione:59 * 53 * (76-94) cm

AltezzaAjustamentu in 8 passi

Pesu unitariu2,3 kg

Funziunalità:"Sedile girevole à 90 gradi Pieghevole in un clic Multifunzione cum'è deambulatore, sedia per toilette, sedile per doccia"


SEGUITECI

  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter
  • LinkedIn
  • TikTok

Descrizzione di u produttu

Cumu aduprà un camminatore

Quì sottu hè un esempiu di paraplegia è emiplegia per introduce l'usu di u bastone. I pazienti paraplegici anu spessu bisognu di utilizà duie stampelle ascellari per camminà, è i pazienti emiplegici generalmente utilizanu solu bastoni di ritardu. I dui metudi d'usu sò diffirenti.

(1) Caminata cù stampelle ascellari per i pazienti paraplegici: Sicondu u sfarente ordine di u muvimentu di u bastone ascellare è di u pede, pò esse divisa in e seguenti forme:

① Lavà u pianu alternativamente: U metudu hè di stende a stampella ascellare sinistra, poi stende a stampella ascellare destra, è poi trascinà i dui pedi in avanti à u listessu tempu per ghjunghje à a vicinanza di a canna ascellare.

②Caminà lavendu u pianu à u listessu tempu: cunnisciutu ancu cum'è swing-to-step, vale à dì, stende duie stampelle à u listessu tempu, è poi trascinate i dui pedi in avanti à u listessu tempu, ghjunghjendu vicinu à u bastone di l'ascella.

③ Marchja in quattru punti: U metudu hè di prima stende a stampella ascellare sinistra, poi fà un passu in avanti cù u pede drittu, poi stende a stampella ascellare diritta, è infine fà un passu in avanti cù u pede drittu.

④Camminata in trè punti: U metudu hè di stende prima u pede cù una forza musculare debule è e barre ascellari da i dui lati à u listessu tempu, è dopu stende u pede oppostu (u latu cù una forza musculare megliu).

⑤Camminata in dui punti: U metudu hè di stende un latu di a stampella ascellare è u pede oppostu à u listessu tempu, è dopu stende e stampelle ascellari è i pedi rimanenti.

⑥ Oscillazione sopra a camminata: U metudu hè simile à l'oscillazione à u passu, ma i pedi ùn trascinanu micca a terra, ma oscillanu in avanti in aria, dunque u passu hè grande è a velocità hè rapida, è u troncu è i membri superiori di u paziente devenu esse ben cuntrullati, altrimenti hè faciule cascà.

(2) Caminà cù una canna per i pazienti emiplegici:

①Camminata in trè punti: A sequenza di camminata di a maiò parte di i pazienti emiplegici hè di stende a canna, poi u pede affettu, è poi u pede sanu. Uni pochi di pazienti camminanu cù a canna, u pede sanu, è poi u pede affettu.

②Camminata in dui punti: vale à dì, stende a canna è u pede affettu à u listessu tempu, è dopu pigliate u pede sanu. Stu metudu hà una velocità di camminata rapida è hè adattatu per i pazienti cun emiplegia lieve è una bona funzione di equilibriu.

20210824135326891

Missaghju

Prodotti cunsigliati